Gisteren verscheen er in De Telegraaf een interview met Giselle van Cann, de hoofdredacteur van de NOS. Sinds vandaag staat dat interview ook op de website van De Telegraaf (achter een paywall). Hieronder deel één van een “close read”, waarin gedetailleerd op de inhoud van het interview wordt ingegaan. “Wat vindt u van de kritiek dat mensen de NOS te links vinden?” – Pepijn van den Brink…